Thursday, February 18, 2010

PERNAH KE???

pada suatu hari,seseorang yang pernah anda sayangi dahulu..sebelum itu anda saja2 nak buat miss call lepas tu dia call balik...
"sape nie???" (orang yang PERNAH anda sayangi-A-)
"teka lah!" (you-B-)
"eh tolong lah jangan main2..bagi la tahu ni sape..saya ada banyak kerja sekolah nie!" [A]

dlm atiku(poyo giler mamat nie tgh2 mlm nak buat keje.apekejadahnya????)

"alah kawan lama awak..budak i.h..." [B]
"hurmm sape ye? " [A]
"nama depan saya F.." [B]
"tak tahu lah..ramai kawan saya huruf F jugak" [A]

how dare you boy..doesn't remember me or my voice!!! huh!

dengan terpaksa aku bagi tahu jugak waima dalam hati rasa cam nak baling je sony ericsson aku ni..(boleh beli phone baru)

"Farah la.." [B]
"Farah Nursabah??" [A]
"yer..(muka saya masam mencuka) [B]
sampai tu je la..k

sebenarnya,aku sangatlah geram10x dengan kamu..
papepun semoga kau berjaya dalam spm..
bertemu dengan pasangan yang paling sesuai..
dan..

I DON'T WANT TO SEE YOUR FACE FOREVER N EVER!!!!!!

No comments:

Post a Comment