Friday, December 17, 2010

" HATI-HATI TAU" kata saya :)

" ni pak cik guna kad orang tolong isikan pak cik top up rm30 di nombor baru pak cik ni nombornya 012-xxxxxxx pasal pak cik ada ke di balai polis "
mesej ni baru je aku dapat tadi...fikir punya fikir...belek-belek nombor yang orang tu hantar..macam tak masuk akal langsung..hari tu baru je sembang-sembang dengan kawan-kawan aku pasal hal nie..kes ni dah kerap berlaku sekarang..iya lah pak cik aku sendiri pun jarang bermeseg dengan aku..tup tup sruh p top up kan..mmg xmasuk akal lgsg..

baik..cuma nak kongsi dengan korang semua..sentiasa berhati-hati ok..kalau dulu mesej banyak pasal menang hadiah itu ini pastu pergi bank keluarkan duit pindah ke situ sini..sekarang macam ni pulak..

so senantiasa BERHATI-HATI ok...jangan terlampau mempercayai sesuatu yang amat lah mustahil...adiosss

No comments:

Post a Comment