Saturday, January 16, 2010

arggghhh...:P

ai senang nye dlm ati.. dpt ber update hari ini,,nak tggu sabtu ahad hai mmg payah..berhari-hari..baru dpt update kali nie..so n3 yg lepas aku membebel berjele-jela spt kain ela..pasti korang x tahan ler..haisshh so n so week nie dah start merentas desa..memandang kan tahun nie tahun terakhir aku jadi agak wajar la kalau aku masuk..nak up kn merit..mggu ni jugak dah start nak kena carik pasal ULBS tu..bm n bi..aduhai..bnyk kije oohh..xpe2 tahun ni jerk..hehe

Khamis ritu ptg g skola cuz ada latihan merentas desa..kali ni merentas dlm skula jerk..kat luar dah x boleh..sbb nya byk bahaya menunggu..aku rumah P.U.R.P.L.E !! harap2 tahun nie purple agak menonjol la yerk..amin..aku berlari-lari bersama-sama mira..sebenar nya ada tujuan aku g latihan nie konon2 nak jogging la..mn x nya cuti bln 11/12 ritu asyik melantak jerk..comfirm badan naik..kui3

so balik umah kira2 kul 5 pm..balik umah apa lagi..bukan tido yerk..ehhehe
jom bergambar..(abaikn mata ku yg agak sepet itu) hehe..layan..zassss

-baju kot/blazer???? untuk pengawas spbt tahun nie-
=
=
=
-make me crazy-
-gila-
-tension-
-++ add.math-
-bengang-

No comments:

Post a Comment