Saturday, January 02, 2010

TiAdA LaGi...

tiada lagi??? kenapa dn mengapa??? dont worry lor.. hehehoho..aku x p mn2 pun..selayang jerk spnjg msa..
SPM..SPM...SPM...SPM...menghantui aku skrg ini..(mak aku pun dah membebel dah nie..) maybe aku akan stop sketika utk jd sorg blogger..pas nie nak kena bg tumpuan btol2..tgk la kalau tgn aku nie dah gatal gak nak post..buat jugek ler..hihihi dn yg pastinyer skola dah nak bukak pasti hari2 aku bakal penuh dgn cite2 yg hot dn panasss..about the gossip between student or teacher..or maybe mak cik kantin??? huhu..dan dgr2 cite xtau la btol ke x..aku bakal dpt new class teacher..bkn yg dr skola ni dulu but cikgu yg btul2 fresh..hehe i mean bru kuar mn2 kot..ok la..ok la..x nak cite pnjg2 nnt x syiokk..biar je la aku tggu dulu..kn,kn??? hmmhh..(to bdk2 f5 skola aku yg dpt plkn gud luck k enjoy ur self..hope aku dpt la..amin)

No comments:

Post a Comment