Wednesday, January 19, 2011

AMBIL KESEMPATAN DALAM KESULITAN

ehhh teringat lagu Dato' Siti Nurhaliza....heheh ke mana menghilangnya cik blogger ni kan...jangan risau...masih ada dekat rumah untuk jam ini...tetapi untuk tengah hari dah blah err..haha (giler apa?) ok ok...masuk hari nie je dah 4 hari aku buat full time...keje kot...penat memang penat seyhh,,tapi kerana duit semua ditolak tepi..cehhh ! mata duitan !

pergi pagi balik malam...pagi pergi balik malam...ehh mana satu betul?...haiyaa baru je tinggalkan sebulan berapa minggu haa? tengok BM dgn Math pun da lupa..ececehh..gurau2 jangan marah CIKGU IEDA..i miss u tau ! da lama tak nmpak cegu...copp ! dengan Pn.Kwok..hari tu nampak dia nak g Giant dengan anak dia kot...huuhu

ohh ya..boleh tak, nak bangga sikit..tak nak banyak2 nanti riak pulak...sodar tak sodar dah nak dekat 4 minggu aku kijer..hihi tempat kerja aku tu (-dirahsiakan- ) sesiapa yang pernah terjumpa saya..sila diam ! huhu...sambung balik ! ... dah macam rumah kedua... ! cayalah boleh tahan dohh..giler2... *boleh cuci mata lagi tau*..heheh

sape setuju?...bila dah keje..asal mintak duit dengan mak...atau ayah..but especially mak la..

"haa..nanti dah dapat gaji...bayar balik ekk ! " ..

aduhhh...parah nie..belanja pun kena pandai2 la bajet...memang arr..bila keje semua kena bayar balik..sobs sobs dari pakaian sampai la belanja hari2...huuu :( kecian dehh lu.. kalau boleh nak makan kat rumah tak mo makan kat kedai..tapi kesian la kan bankrap mak cik-mak cik yang bukak kedai tu...ye arr takat air kosong 30 sen...kalau ada orang beli banyak2 untung per..

OHH INDAHNYA ZAMAN SEKOLAHHHH !!!!

ok arr..da penat aku membebel pepagi ni an..orang lain syok2 tidor sebab hari ni cuti..aku tetap keje..sape2 rindu jom jmpa saya kat sana...hehe

who is my prince charming????....

not u..ok !

--konpius derr nak amek jurusan apa--....haippp haiiipp haiishhh

No comments:

Post a Comment