Sunday, February 06, 2011

FIRST SALARY

cik senyum menghilangkan diri lagi...bukan saje-saje nak hilangkan diri...tapi memang saje-saje malas nak update belog...huhuhu...lagi pun penat lerr...pagi pegi keje malam balik umah...kadang-kadang bukan tak sempat nak update..sempat! sangat!..tapi tu lah hasyik-hasyik adik aku main...hasyek-hasyek bapak aku guna komp. macam mano tu??? ahh cubo ekau cakap kat eden! hahaha..

ok ok...disebabkan mood gila dah datang..jom story sikit...sedar tak sedar..tapi tolonglah sedar...hah ?...hari ni je dah masuk sebulan lebih kurang 2 minggu sudah pun cik senyum bekerja...cayalah Lu!!! sampai entry Gong Xi Fa Cai semua tak sempat buat...padahal dah plan awal-awal ni...


yeaa..sukacita dimaklum...setelah sebulan aku bekerja di tempat tersebut..dan akhirnya tepat 1 Februari 2011..angka didalam akaun Maybank aku panjang-panjang belaka...hikhikhik...syukur alhamdulillah sangat-sangat...apabila memikirkan kembali betapa penatnya berdiri segala..namun semua usaha tersebut terasa amat lah berbaloi...BERBALOI-BALOI...nak tau dapat berapa...haa cuba lah teka...! terus terang nak cakap..rasa macam nak kerja lagi! nak kumpul duit lagi! semangat semangat !


silky girl eyeshadow pink+blue
RM 16.90 @ Guardian

silky girl blusher pink+peach
RM 18.90 @ Guardian

yeay! memandangkan ini adalah gaji pertama...setakat ni dah ada tiga barang aku beli..bajet RM 50.00 jer...hehehehe yang di atas..dan termasuk dompet edisi terbaru jenama Paul Smith yang kini masih hangat di jual di pasaran walaupun di pasar sekalipun...murahkan,,rembat ler...hakhakhak

*bangga nyerr dapat bagi mak abah duit dgn gaji pertama nie...mana taknya kalau bukan kerana berkat diorg tak de lah aku nak pergi kejer...thanks mak abah !

No comments:

Post a Comment