Thursday, September 08, 2011

BETUL KE NIE ?

         hee..assalamualaikum..rajin pulak cik senyum update blog kan? tak pe..sementara masih cuti ni kan..kita perlulah menggunakan masa itu dengan sebaik mungkin..tak gituh?

         huhu..story hari ni..fresh lagi..belum ada tanda-tanda nak lemau yer! hihi..okey! tadi petang..cik senyum keluar lagi jumpa kawan baik cik senyum lagi sorang ni..khabarnya,dia bakal ke uitm bulan 11 nie..tahniah kawan! so nak lepaskan rindu sebelum balik KPM,jumpa dia kat Selayang Mall..bukan setakat kawan baik cik senyum sorang ni,tapi jugak..seseorang! ok,,ini adalah first time cik senyum keluar bersama dengan rakan lelaki..memang tak pelik pun,tapi,pelik bagi cik senyum!

          wooww,,great! kawan cik senyum dah pandai ber-style kot..siap pakai pashmina ala-ala Hana Tajima gitew..mantop tu kawan..like lah! dia? simple,,buat ada style-lahh..huhu

          ok,,berbalik pada tajuk post ini..cik senyum bukan nak bangga atau apa..tapi cuma nak kongsi rasa je..mungkin ramai yang rasa pelik,,"cik senyum takut bercinta"..anda pulak? mana taknya,berdasarkan pada pengalaman yang cik senyum kutip dari rakan-rakan sekeliling..ada yang indah,ada yang memeritkan..kalau indah tak pe..cik senyum boleh terima lagi..kalau memeritkan? ohh..apa yang mereka rasa,itu jugak yang cik senyum rasa..hurmm cinta,cinta...

           Tapi! itu lah realiti..memang setiap manusia takkan pernah lari dari mencintai seseorang..bukan hanya manusia sahaja yang kita dapat mencintai..tetapi,begitu jua dengan cinta kepada Allah..pada pandangan cik senyum,walaupun kita dapat merasai cinta daripada seseorang itu,,sentiasa berpada-pada,lebihkan cinta kepada-Nya..baru kepadanya...enough!

            buat masa ni,berkawan mungkin adalah yang lebih terbaik! mengenali hatinya perlahan-lahan..tak salah rasanya,tak perlu terburu-buru..yea,itu yang bakal cik senyum lakukan!

             Doakan lah,agar cik senyum dapat bertahan dengannya..bukanlah terlalu mengharap,namun,biarlah ia sampai ke tempat yang sepatutnya,bukan dengan..kawan-putus,kawan-putus..tidak! itu bukan cara cik senyum. FullStop!


           


No comments:

Post a Comment