Friday, December 09, 2011

ALHAMDULILLAH , TAHNIAH CIK SENYUM !

Assalamualaikum semua ! .. harap-harap semuanya sihat la hendaknya ..  tau tak, keputusan peperiksaan akhir tahun yang cik senyum dan jugak rakan-rakan cik senyum lain jawab tu , dah keluar..alhamdulillah, result cik senyum .. lulus .. ada 4 subjek kan? cik senyum berjaya perolehi 1A 3B..oke la tu kan, walaupun tak gempak macam rakan-rakan yang lain .. namun, cik senyum berasa puas dan bersyukur kepada-Nya kerana telah memberikan keputusan yang sangat memuaskan untuk cik senyum .. alhamdulillah jugak kepada si "dia" sebab berjaya juga dia menyambung pengajian diploma ..
untuk cik senyum ,, 

KOLEJ PROFESIONAL MARA BERANANG, SELANGOR..
DIPLOMA IN BUSINESS STUDIES (DBS)..
TARIKH DAFTAR : 3 JANUARI 2012
JAM : 8:30 AM

 si "dia"

KOLEJ PROFESIONAL MARA BANDAR PENAWAR, JOHOR..
DIPLOMA IN ACCOUNTANCY (DIA)..
TARIKH DAFTAR : 3 JANUARI 2012
JAM : 8:30 AM

believe in .. ini lagi satu hal .. cik senyum dan si dia akan berjauhan ! ohh tidak ! .. mula-mula kan, cik senyum memang tak boleh terima pasal nie .. seolah-olah semangat cik senyum hilang .. tapi lama-kelamaan , dia pujuk-pujuk cik senyum apa semua .. alhamdulillah sedikit demi sedikit cik senyum cuba untuk menerima .. kata orang, inilah namanya dugaan dalam percintaan, bukan ? mak pun siap berkata lagi " biarlah berjauhan , asyik hari-hari berjumpa , nanti bosan pulak kan ?" 

yea..cik senyum cuba terima dan memikirkan kembali kata-kata emak cik senyum tu..ada kebenarannya di situ..hmm, sedar tak sedar..dah hampir 3 minggu kami tak bersua muka, hanya sms dan panggilan yang menjadi pengubat rindu kami .. ini bermakna, cik senyum dan si dia sebenarnya sedang mengalami proses latihan untuk tidak berjumpa selalu bukan ? bermakna jugak,  kami pun berjaya la harungi semua ini .. alhamdulillah ..

k1-a4-12 ? mek , nad , achek .. tahniah , diorang dapat tempat yang sama sekali lagi .. KPMSI .. alya pula , satu kolej dengan si "dia" .. mek dapat kos f&hnd business marketing , achekk dengan nad pulak , diploma in international business .. alya , sama kos dengan si "dia" .. cik senyum dah pesan awal-awal dekat alya , tolong tengok-tengok kan si "dia" .. jadi spy dia .. hehheh tak lahh .. cik senyuum still percaya pada si "dia" taw ..

apa-apa pun, tahniah sekali lagi kepada semua ex-PIP yang berjaya memperolehi keputusan dengan baik sekali dan berjaya melepasi kuota untuk menyambung ke pengajian diploma.. moga-moga selepas ini kalian semua berjaya menamatkannya dengan penuh tersenyum bangga.. amin ya rabbal alamin ..

p/s : kepada si "dia" .. semoga awak tabah harungi segala-galanya .. kekalkan kesetiaan , kepercayaan , kejujuran dan kasih sayang awak yang tulus ikhlas dan suci terhadap saya .. semoga , kita berdua akan berjaya bersama-sama dan membuatkan mak ayah kita bangga terhadap kita .. :)






No comments:

Post a Comment