Thursday, July 29, 2010

HIDUP INI MERUMITKAN

ehh..kenapa lah aku cakap macam tu..kenapa ya ada setengah makhluk entahkan I___S atau pun tidak..ataupun sengaja..ataupun..argghhh...tension! sepatutnya hidup ini lebih mudah..ya! namun bagi aku kehadiran spm tetap dirasakan juga..aku tak boleh nak sebut nama sape2..kerana hal ini sungguh sensitif..kadangkala boleh mendatangkan hiris di kalbu..kadang2 satu sekolah boleh tahu..bukannya aku dan lain2 tidak penat..bayangkan yang sedang menggantikan puasa..yang berpuasa sunat..termengah2 naik ke tingkat tersebut..aku bukan mahu protes sape2..bak kata orang simpan je dalam hati..kalau hati dah bengkak..apa nak buat? jomlah terjun bangunan....baru semua puas hati kot..

moral value:sentiasa ........ dalam melakukan sesuatu terhadap seseorang atau sesiapapun jua...

perasaan: INGIN MERAJUK..SAPE NAK PUJUK?!

2 comments:

  1. mehh syaf pujuk mehh . hehehe . jangan cdeyh cdeyh ag , cik senyum ! u must senyum always !! huhu . chillex kak !

    ReplyDelete
  2. nak singgit leh...baru la x der marajuk..

    ReplyDelete