Wednesday, August 04, 2010

SPM 110 HARI LAGI..

Sekarang sudah bulan 8..bulan Ogos..hari ini 4.8.2010

saya dengan ini mengaku bahawa..(esok saya nak kahwin)...cehh gurau je..syok sendiri..haha
baik baik..

saya tak sabar nak menempuhi bulan ramadhan yang penuh dengan keberkatan ini..kaf.ba.ra.ka.alif.ta.nun...yaa cik senyum! :)

saya tak sabar nak sambut raya kali ini..nak bergaya dengan baju baru..agak2 boleh lagi tak dapat duit raya.. ?? haha..

saya tak sabar nak menghadapi percubaan SPM..harap2 ada lah soalan bocor..senang nak dapat markah! <3

saya tak sabar nak berPERANG!!! dushh dushh duumm..peng peng poomm..saya nak berperang peperiksaan terbesar yang bakal saya hadapi selama 11 tahun saya belajar di sekolah..SPM

saya mahu kalian..doakan saya boleh tak? ?..plishhh nanti saya bagi dua puluh sen yerk! :)

No comments:

Post a Comment