Saturday, September 04, 2010

BUKA PUASA BERSAMA RAKAN SEKELAS

3 September 2010 bersamaan dengan 25 Ramadhan..dengan bangganya aku nak bagi tahu..hari itu aku dapat keizinan pergi makan-makan dengan rakan sekelaku 5 sains 3!!!!!
thanks Fatin,Teha,Ayu,Eyqa,Elysa,Nazahatus dan lagi dua orang sahabatku yang bernama Syahirah dan juga Syuhada..kalau tak kerana korang jangan harap la aku nak sampai kat CHOP N STEAK nie!..mendengar rayuan dan pujukan diorang memang la aku kesian gila-gila..oh ya! lupa pulak..jejaka-jejaka malaya Mustaqim,Haziq,Syafiq n Ali...(famous amos korang kat blog aku ni tau)

bertolak dari pukul 6 gituh..bersama Syud,Syeera,Ain n Nadirah F4...kitorang g jalan-jalan dulu..si Syud nak beli jam..pastu jumpa terjumpa Eyqa n Syafiq,OMG! skandal ekk...heee then pegi popular jumpa si ayu Naza..beli-beli sikit terus gerak sana..mula-mula agak geram jugak ramai yang yeye benar nak pergi alih-alih tak dapat gie..tapi akhirnya ramai jugakk..ishh sayang la korang nie..kiranya ini suasana berbeza sebab pertama kali berbuka kat luar dengan kawan-kawan...

layan jomm..
antara jejaka malaya yang join..haziq dan ali..gambar mus dengan sapiq x de lak..tak pe korang tetap dalam ingatan aku..
antara bakal-bakal calon gadis melayu next season..syud,bah,aten..
syud,bah,aten lagikkk
dari kiri: teha anak pak cik jamal,naza anak pak cik sharif,eyqa anak pak cik osman dan syeera anak pak cik yusof..hehe
melampau betul kan..gambar kitorang je..haha
haa sebelah aku ni la iya-iya sangat mengajak..anyway thank sebab ko belanja jus Honeydew..sayang ko dunia akhirat!

syeera dan si cantik paling lawa hari itu--elysa!
elysa n syud
dah habis dah..hehe on the way aku nak cakap kat korang..aku rindu sayang kamu orang sampai mati...aku akan ingat peristiwa ini sampai bila-bila..
kita hang out lagi ekk lepas ni..itu pun kalau mak aku bagi la..
salammm

No comments:

Post a Comment