Sunday, September 12, 2010

SUASANA HARI RAYA

holla..bertemu lagi di edisi hari raya ini..hari raya pertama aku sekadar beraya di sini sahaja..beraya dekat rumah jiran..jiran raya rumah aku..gitulah..tapi betul2 aku nak kata raya tahun ni memang...dalam otak pikir nak trial spm jerk..bayangkan lah ekk dah berapa hari raya ni aku sentuh buku tu sekejap je..pastu dah nak kena tolong mak masak la plak..aduhai nasib2..apa2 pun agak gembira bila ada seseorang yang aku admire beraya kat sini..huhu
ok2 jom layan gambar2 sempena hari raya nie..sikit je la..hehe

taraa ni lah keluargaku tercinta..
abg edi family...kak idah and the cutest one Zahra!
my bigggg family(keluarga sebelah ayah)

waima tahun ni dah "tua"..tapi masih lagi dapat duit raya..thanks saudara maraku..sayang kalian..
papai..i'm coming trial spm!

No comments:

Post a Comment