Saturday, October 16, 2010

GRRRRR....

eh jangan geram-geram..nanti blood pressure tinggi!...tau la nak SPM..lagi berapa hari ekk? jap jap

kira jap..1,2,3...ermmm OMG 37 hari lagi la...ya allah! apa kejadahnya la aku nie..result trial ada

yang dah dapat..tapi seperti yang aku jangkakan..macam tu jugak..TENSYEN! heeee...grrrr ni yang

mula nak geram balik nie..

tambah-tambah pulak,,hari tu adik aku demam pastu emak aku demam pastu sekarang aku pulak!

haishh ya allah ujian apalah ko bagi kat aku ni..

ditambah-tambah dengan keadaan cuaca yang tidak menentu sekarang..

lagilah pening kapla aku..huhu

ok lah..entry nie sebenarnya nak hilangkan boring aku jer..daaaaa

2 comments:

  1. dah nak spm?? same cam adik gua.. har har har

    ReplyDelete
  2. huhu nak buat mcm mn..mmg tak boleh lari..anyway thnx coz sudi add comment kat sini..ohh gud luck utk adik awak jugak..

    ReplyDelete