Wednesday, October 13, 2010

TAHNIAH ABANG!!!

untuk abangku tercinta....yang bernama Muhd Firdaus Bin Isa..tahniah yer..kiranya abang epi dah jadi yang pertama dalam keluarga ini mendapat ijazah iaitu ijazah bacelor dalam pendidikan jasmani di UPM semalam..(meskipun kena ponteng sekolah semata-mata untuk acara ini)...dan gambar di atas betul2 membuatkan aku terharu..sebabnya..waima kita semua dah besar2 belaka..tapi inilah kali pertama abang epi memelukku..dan tidak aku menjangkakan..abang epi turut menyarungkan topi ijazah itu...thanks abang epi..abang epi dah jadi inspirasi Farah untuk melanjutkan pelajaran selepas ini..thanks jugak sebab abang epi dah berjaya membuatkan mak abah bangga denganmu..

lagi gambar aku bersama abang epi...
huhu...tengoklah graduan tu..tersenyum habis! panjang jer..
adik aku pun ponteng sekolah jugak hari tu..hehe
heee..keluarga bahagia
dari tadi asyik tengok hadiah nie ada di tangan graduan tersebut kan?..warna merah kegemaran abangku..dan dalam dia ada bear yang sangat2 lah cute..huhu..nak tau siapa yang belikan??? mestilah aku..hehehe walaupun kena keluar duit..tapi apalah salahnya kan..untuk abang kandung jugak..harganya..RM XX.00......teheeee rahsia
antara hadiah yang dia dapat..masa nie lah aku mula berangan-angan..agak2 bilalah masa aku nanti ya..adakah keadaannya seperti ini juga? weee
yang ni gambar ditangkap secara tidak sengaja di luar dewan..dengan keadaan orang ramai yang turut sama melihatnya di screen putih itu lah abah..ingatkan kamera ok..tapi grrrr !!

ok..sejurus semuanya berlalu..kami berempat kecuali abang epi yang masih sibuk nak tangkap gambar dengan lecture2 dia..kami pula ke Tapak Ekspo,Taman Pertanian...dan di situ jugak..macam2 jugak la aku beli..antaranya strawberry coklat,perfume,cardigan,dan sebiji bear comel...dan kepuasan akan dimiliki apabila kalian menggunakan duit sendiri..hehe

p/s:harap-harap tahun depan abang yan pulak dapat pergi konvo

No comments:

Post a Comment