Thursday, October 28, 2010

WE ALL MISS U SO MUCH!


ok..seandainya dia telah sudi menjengah blogku ini..dengarkan lah segala isi hatiku ini..wahai cikgu..adakah dikau tahu bahawa ramai anak-anak muridmu sedang lagi merindui dirimu..pulanglah cikgu ke sini..

janganlah cikgu buat kami macam ni..spm lagi berapa hari jer..jangan lah sebegini cikgu..

cikgu saya cuma nak tahu kenapa untuk kali ini cikgu terlalu berahsia dengan saya..apalah salah saya cikgu..saya tak faham dan tak mengerti..Saya tak mahu menjadi seperti....cikgu mengertikan?..tapi saya tak nak paksa cikgu..saya cuma mahu keadaan cikgu..

cikgu tahu..hari ni 28 okt di sekolah telah diadakan majlis restu ilmu..betapa gembiranya dan pilunya hati saya melihat rakan-rakan yang lain dapat memeluk guru kelas mereka sendiri tatkala ini..cikgu tahu saya rasa sebak sangat-sangat kerana hari ni saya tak dapat memeluk seorang cikgu kesayangan saya waima periksa macam tu je jugakk..kerana bagi saya cikgulah cikgu the best kat

cikgu...walau di mana jua cikgu berada saya akan ingat juga akan cikgu..saya akan sentiasa doakan cikgu semoga cikgu cepat sembuh dan terhindar daripada segala anasir jahat...

CIKGU..SATU KELAS RINDU CIKGU..PULANGLAH WAHAI CIKGUUU
WE MISH U SO MUCHHH

3 comments: