Thursday, November 11, 2010

AKU TAK PERCAYA LAGI

apa yang kau tak percaya ni..percaya je lah..semua depan mata ok! rileks rileks jangan marah-marah ok..nanti blood pressure tinggi pulak..ishh tapi memang aku tak percaya la..sungguh!

sangat-sangat tak percaya..esok merupakan hari terakhir aku bersalam-salaman berpeluk-pelukan dengan semua guru tingkatan 5 yang mengajar aku di tingkatan 4 dan 5 ini..

heyyy..i don't believe it! ok! ehh cukup lah cik senyum..gila ke happaa ko nie daripada tadi okay-okay tau la otak ko dah biull..huahua

ok..tengok ok lagi! what's wrong baby????..baby,baby,baby..ooo ohh stop nyanyi lagu justin bibir tu..wehee nahaihh aku kena 'kaw-kaw' dengan peminat gila-gila dia tu..

ehhh..zaman sekolah dah nak berakhir..dan begitu juga dengan seseorang yang sangat istimewa bagi aku..kami kenal sama2 kami keluar sekolah pun sama2..tak percaya dia pun dah nak...heee i like it..yuhhuuuu

kawan2..aku akan rindu korang semua ok! (see???) haiyaa..pegi makan laa..eh,,silap2..

bersambung esok dengan picture2 dr sekola ku yg tercintooooo

No comments:

Post a Comment