Friday, November 05, 2010

HAHA..AKU DAH JATUH CINTA!

upsss...bikin panas je cik senyum nie kan! kalo la berita tu betul-betul punya..mati ohh sampai satu

kelas boleh tau...fuhhh ok ok...sebenarnya,,,aku dah ,, dah ,, jatuh cinta dengan

selendang@shawl...serius! dulu lagi sebenarnya aku nak sangat-sangat pakai selendang nie..tapi

bila aku terlampau banyak berfikir..maka hasratku itu terus terpendam hinggalah satu

hari...sewaktu membeli-belah di KL dan sewaktu itu terlihat la pulak shawl yg sangatlah

colourful yg sgt mengcengkam hati aku...grrrr aku rasa frust gila tak beli shawl tu..ya allah cantik

sungguh..dan apabila raya menjelma dari saat itu hinggalah ke hari ini..aku dah pun mulai pakai

shawl...pertama kali bertukar menjadi power rangers..ehh silap! huhu..bertukar penampilan di

hadapan rakan-rakan sekelas semasa berbuka puasa bersama mereka..ohh boleh rujuk di entry

"BUKA PUASA BERSAMA RAKAN SEKELAS"..mula-mula takut jugak lah ..ia ler ntah apa yg

diorg nak ckp..ish3 jgn selalu prejudis dahulu..dan tak disangka-sangka mereka menerimanya

dengan baik penampilanku ketika itu...alhamdulillah bukan nak bangga..cuma kadangkala kita

sebagai manusia sepatutnya mencuba sesuatu yang baharu agar kita tidak dianggap ketinggalan

zaman..dan lihat sekarang shawl2 itu telah pun di manipulasi menjadi shawl yg sgt cantik

ditambah dengan bling2 di hujungnya...

saranan saya:remaja seharusnya mencuba satu perkara yang baharu..jauhkan perasaan malu dahulu..dan tanya pendapat orang lain..bak kata pepatah..'buang yang keruh ambl yang jernih"

SELAMAT MENCUBA KAWAN2

No comments:

Post a Comment