Saturday, November 13, 2010

HARI PERPISAHAN F5

12 november 2010..Jumaat..11 hari lagi..

pagi jumaat yang sungguh dingin ditambah dengan hujan yang turun pada pagi itu..
masing-masing tak dapat menjangkakan..

walaupun kami semua berada di saat-saat kritikal..tetapi cikgu-cikgu bm dan bi masih sanggup lagi memberikan tip-tip yang terakhir...terharunya aku!

setelah selesai satu demi persatu ucapan dari cikgu-cikgu..bermulalah episod "tangisan"..yang aku ni pulak..belum sempat ckgu menyuap wafer milo sebagai door gift dan juga pen..dah pulak mengalir..haishhh tak logik jer..biasalah kan jiwa wanita..

tapi aku tabik kat cikgu kesayangan aku tu setitik pun dia tak menangis ok!..betapa,,tapi hati manusia kita tak tahukan..

bermula dengan cikgu cami,cikgu zurawati,cikgu syahida,ustazah maizura,ckgu faridah,ckgu sathia,ckgu kwok dan ckgu mahfudzah..

di sini ingin aku katakan..saya nak minta maaf kalau saya ada buat salah,,saya nak minta maaf kalau saya tak siapkan kerja yang cikgu bagi,,tak hantar buku,,terlambat hantar,,dan segala 'ter'..kalau dekat lab.pulak selalu kadang-kadang curi-curi makan,,curi-curi tidur,,tak bagi perhatian..hmm banyaklah kalau nak dinyatakan..

tapi paling tak syok tak jmpa langsung dengan pn yong..mungkin dia x datang hari tu..kalau nak diikutkan kitorang banyak kutuk-kutuk dia dari belakang selama ni..kalau dia tak datang tu bukan kemain suka lagi kitorang..haishh jahat betol!..tapi kadang-kadang suka la jugak bila ada masa dia buat lawak dia tu..

agak-agak kalau pn yong jumpa blog aku ni la kan..nak je aku cakap..AKU DAN RAKAN-RAKAN SEKELAS NAK MINTA MAAF BANYAK2 DEKAT DIA..huhu

pssttt..isnin ada mkn2 skit2..tgk la nnt..igt nak masuk gmbo2 skali tp kalo comp. buat hal..mmg lah! huh


No comments:

Post a Comment