Friday, November 19, 2010

JAMUAN KELASKU

salam pagi sabtu...story nie tak la hot-hot sangat sebab dah beberapa hari berlalu..
15.11.2010...hari nie kitorang sekelas buat jamuan terakhir di sekolahku yang tercinta ini..
yang datang pun beberapa orang je..namun ia tidak mematahkan semangat kami untuk melakukan acara makan-makan ini...ntahlah aku tak tahu nak cakap apa lagi..kepala aku berserabut sangat-sangat..haa layan je la gambar tu..

ini bestie aku..sebelah kiri syahirah..dia nie pemalu sikit tapi kalo orang kenal dia betul2 kadang2 dia suka buat lawak bobo macam tuan punya blog nie jugak...sebelah kiri syuhada..depa semua panggil dia syud,odah mcm2 lagilah..dia nie dikatakan agak laser la jugak dalam kelas kitorang tu..tapi atas kerana persahabatan yang telah dibina selama 2 tahun..dapatlah jugak aku bersabar dengan dia...hehe agak2 kalo diorang baca blog aku nie..aku cuma nak kata thanks for being my bestfriend!!!

yang nie pulak cikgu syahida..dah kenal dia dari form2 lagi tapi masa tu dia ajar sejarah tiba-tiba pulak kena tukar ke sesi pagi jadi sempat kenal sekejap je la..kalau uoollss nak tau dia la bagi aku gelaran "cik senyum" tu...bayangkanlah dah berapa lama aku hidup mana la penah ada orang bagi title tu kat aku..dan akhirnya blog aku diterbitkan atas nama gelaran yang telah diberikan olehnya...cikgu,terima kasih ajar saya BM utk 2 tahun nie...cikgu memang the best!

haa ni lah stepmother kitorang..nama dia PN yong..kitorang sekelas nie memang sekepala lah kan..kalau dia tak masuk kelas tu..ya ampun macam monyet kot...yahoooo yes yes yes..apa kejadah hee???...termasuklah aku jugak...kesian tu kesian la jugak..tapi kalau dia masuk kelas semua senyap je..macam ntah kena pukau pun ada..huahua tapi dia pandai la jugak buat lawak...thanks teacher coz teaching we're! thanks also because memeningkan kapla aku dengan homework2 dia..haha

ini pula pn kwok..mengajar subjek math moden...dia ajar kadang-kadang ok kadang-kadang aku jadi blur..dan psssttt adalah masa dia 'tertido'...tetttt hehe by the way thanks coz teaching we also!

cikgu mahfudzah! cute kan cikgu nie...nampak je kecik tapi dah ada baby..cikgu ni pun baru masuk tahun lepas..ajar biologi..best la dia ajar..tapi paling tak tahan waktu kena tengok skrin putih mata pun layu-layu jer...hehe maafkan saya cikgu!

cikgu zurawati!...cantikkan cikgu nie?...manakan tidak boleh dapat title guru paling anggun tahun nie..cikgu nie ajar aku subjek chemistry...pada awalnya kurang suka dengan cara cikgu nie ajar sebab lembut sangat..tapi bila dia kuarkan suara rock dia macam ella..haa amik ekauu..hhaa

taraa..nie cikgu feveret aku nie..sebelah tu memang dah jadi kesayangan dah..yang bertudung biru tu pulak baru je rasmi jadi cikgu kesayangan..kalau nak tahu cikgu nie la inspirasi aku dalam bertudung..hekhek

kamilah anak-anak cikgu

SAYA SAYANG CIKGU KETAT-KETAT
THANKS KAK LONG..
SEMOGA KAK LONG BAHAGIA SELALU..

UNTUK SEMUA CALON-CALON SPM 2010..BUAT BAIK-BAIK OK! TERUTAMA SEKALI BUDAK-BUDAK SAINS 3/2010..KORANG MEMANG GILA-GILA LAH...WA SAYANG GILA KAT KORANG!

No comments:

Post a Comment