Thursday, March 11, 2010

AKU BUKAN MALAIKAT

Kenapa ada orang suka berkongsi masalahnya dengan aku?-aku tak mengerti..

aku ni baik sangat ke..tak nampak jahat?-alhamdulillah dikurniakan muka comel (perasan!)

tak kisah lah kalau korang nak kongsi apa-apa yang penting jangan pulak suatu hari korang boikot aku..insyaallah aku akan terus mencuba menjadi rakan yang terbaik untuk korang..angkat tangan semua,,amin

salam sayang semua..
betapa gembiranya aku hari ini..
sebabnya hari ni hari terakhir ujian Mac..
hari ni petang karang nak pergi kem..
tiga hari dua malam..
sape nak ikut jom..
tapi kena tanya cikgu dulu..hehe
minggu nie banyak kes yang aku terima..
daripada kawan2 jugak..
macam2 lah..
tapi tak mahu cerita disini..
biar hanya aku,Dia dan tuhan yang tahu..
nak kata pakar kaunselor..
tidak lah sebegitu..
tapi setakat menjadi halwa telinga..
apa salahnya kan?
hurmm..insyaallah akan ada n3 semasa kem..
baiklah..doakan aku lulus semua ujian yang aku lalui..

No comments:

Post a Comment