Friday, March 26, 2010

KALAU SATU HARI....

Kalau satu hari awak menangis..beritahu saya,
saya tak janji nak buat awak tersenyum..
Tapi saya boleh menangis bersama awak...

Kalau satu hari awak ada masalah..beritahu saya lagi,
saya tak janji nak bagi awak penyelesaiannya..
tapi awak boleh kongsi dengan saya...

Kalau satu hari awak mahu berjalan pergi..bagi tahu saya,
saya tak janji untuk halang awak..
tapi saya boleh pergi bersama awak...

Kalau satu hari awak perlukan seseorang untuk mendengar cerita awak,
saya janji akan ada untuk awak...

Tapi..
Kalau satu hari awak perlukan saya..
dan saya tiada...

Mungkin kerana "ALLAH LEBIH MEMERLUKAN SAYA PADA WAKTU ITU"
saya minta maaf banyak-banyak dengan awak..

Terharu?? sangat?? Biasa??
sama la kita..
awal-awal pagi sabtu lagi dah diserang dengan mesej ni dari seseorang..
apa-apa pun..
aku doakan agar dikau sihat selalu..AMIN

No comments:

Post a Comment