Tuesday, March 30, 2010

MAAF..

Buat seorang insan yang ingin aku nyatakan di sini tapi biarlah tidak bernama..
hanya dirimu yang tahu..
semenjak dua tiga hari ini,,aku memang kurang sihat..
dengan suara yang agak ala-ala rockers..huhu
hidung kemekku yang tersumbat..
sakit kepala yang agak..
faham-faham sendiri..
maafkan aku kerana tak berjaya untuk menggembirakan hatimu..
maafkan aku kerana tak berjaya menghayati peluang di depan mata..
maafkan aku kerana aku main-main..
sekali lagi ku pohon maaf darimu mewakili kelasku..
insyallah aku akan lakukan yang terbaik selepas ini..
waima dikau tidak melihat aku seperti yang lain daripada biasa..
sekurang-kurangnya aku sudi untuk tampil di hadapan..
biar kita kurang sihat..namun,jangan biarkan orang risau tentang kita..

No comments:

Post a Comment