Thursday, March 25, 2010

HARI POLIS KE-203

apa kena mengena la aku dengan polis nie..
walhal kadet polis je..haishh
hari nie ada perbarisan kat MPS..
seperti yang anda tahu..
sepatutnya 50 orang yang pergi..
alih2 39..diorang nie 'sellfish" betul!
pergi dan balik ke MPS..
kami semua..
bagi aku la..kira kali pertama..
naik trak polis.. :DD
masa pergi duduk depan..orang kata kepala trak kot?!
masa balik..berdiri dalam trak sebab kerusi dalam tu tak cukup..
dah ala-ala banduan..haha
memang bising lah diorang..
pak cik yang bawa tu mak aih macam nak drift je..
dia ingat litar Sepang ke Selayang ni?
tapi syok memang syok..
sampai sekolah pukul 11.30..
pas tu Cikgu Ros cakap Pn.Normala bagi balik..
yahuuu..tapi aku tak balik pun..lepak kat sekolah..
sampai balik naik bas sekolah..
nak cakap macam mana ye?
Sekali sekala jadi kurang baik..tak pe kan?
setiap orang mesti pernah ponteng kelas..
takkan la korang tak pernah? Tak percaya akak!
sorry cikgu!
baik lah..ingin aku nyatakan yang aku sangat lah risau..
kawad daerah mungkin 10 april nie..
alahai...Farah!

No comments:

Post a Comment