Thursday, March 18, 2010

Kem@smk Ideal Heights

hai semua..citer ni dah basi sebenarnya..tp layan je lah ok!
sebelum cuti sekolah yang lalu..
sekolah yang sengat aku cintai..
telah pun menganjurkan kem..
kiranya ni kem terakhir aku sebelum habis persekolahan..
12-14 mac 2010..
ini kawan2 yang tidur satu khemah dengan aku..dari kiri aku,syuhada yang cantik,ain yang baik dan Hadzuna student baru sekolah nie..
ini jiran kitorang..teha,liyana,fatin,ayu
sebelum pulang ke rumah..setiap kumpulan diberi tugas..dan kumpulan aku ditugaskan untuk mencuci tandas..(cleaner sekolah patut berterima kasih tau)..hehe

macam2 aktiviti ada..rentas halangan..operasi burung hantu..pertandingan memasak..ikhtiar hidup..dan konklusinya semasa melakukan aktiviti rentas halangan kaki aku terseliuh..sakit tu memang sakit..tapi sebab nak rasa semua aktiviti ku gagahi jua untuk melakukannya..(ayat x bole blah)

papepun berterima kasih pada cikgu2 sebab memberi aku peluang terakhir untuk melibatkan diri dalam kem ni...

1 comment: