Wednesday, December 16, 2009

1431 HiJraH&AzAm 2010..SPM !!!

* Baru buat malam td..dgn smgt berkobar2 nya..haha

Hr nih dah 1 muharram 1431 hijrah..
sbg seorg islam..
pastinya aku ingin lg mempertingktkn kedalamn mmhami agama islam...
dan x terlepas juga..AZAM!!
Jika boleh aku dah x nak tggl solat..
rasa bersalah pun ader..sbb tggl kn nya..
ok lah buat semua..
SALAM MENYAMBUT MAAL HIJRAH KE-1431..


Dr taun ke taun..tahun2 sntiasa brubah xder yg kekal..
sm juga dgn mnusia spt aku..umo pun makin bertmbh..
x lm lg muharram yg ke-1431 hijrah bakal tiba...
apa yg ku ktahui stiap org ada azam mreka masing2..
termasuk jugalh aku..azam aku???
pastinya nak dpt kn yg terbaik utk SPM nih..
kalo bole aku dah xnak gagal lagi stiap exam yg d lalui..
ttpi kuasa tuhan mnntukn sgla nya..
Namun..(gaya ckgu Mazlan)..tnpa usaha kt x mgkin akan berjaya..
btol x???..betul la..kn,kn??
Harap2 aku akn berjaya mnempuh idup ini juga...amin


No comments:

Post a Comment