Tuesday, December 29, 2009

OMG!! YEAH!! HAHA..


yeay!! x lama agi nak skula...hmmh dlm brapa smggu je lg..smmgu rsa2 nya..best nyer nnt dpt jmpa kengkawan,cikgu2 dn dpt pelajari bnda2 baru..harap2 ckgu2 yg aku minx tuka tu d tuka kn lah..hehehe especially b.i.-pn.yong.i'm sorry lgsg x minat cara dia mengajar..hope next year got new teacher..guru klas mgkin bertka..agak2 sape ekk guru kelas aku?? laki ke pompuan??
x kesah la..jnji niat aku nak blaja tu jer..

Dan ini agak mengejutkn diri aku dn jntung ku..that is..klas 5sc3 iaitu kelas ku akan d tmptkn d BLOK F TGKT 4..aiyyoooo byg kn lah tgkt 4 oii..mau demam dah nie..agak2 larat ker ku nak naik nnt..?? persoalan demi persoalan dlm minda aku nih..hmmhh x best la..kalo dulu klas bwh jer..lg best..dtg pg trus ltak beg than bole la nak g cuci mata ke,cuci poket ke bak kata ckgu bm aku tuh..kesian gak aku kat ckgu bm kesygn aku tu..dia dah la ada asma..xpe2 ckgu tlg i,i ltg ckgu..ok x?? apa motif ckgu2 ekk ltak kn ktorg kat blok bru tuh?? hmmhh...*tgh garu pale nih..dah ler jauh dr sgala2 nya..yg dokat cuma mkmal comp. ngn suro..kntin?? Book shop?? jauhnyer..huhu

Pa pe pun ku harap ku akn lebeyh berjaya d taun hdpn..taun nie agak menarik bg aku..buat pertama2 kali nya ni la minda aku nak terbkk skit..mcm2 benda dpt aku pelajari..tntg subjek2 bru..BIO-Ok2 jer,CHE-sderhana ok,PHY-manyak susa ooo..+MATH-lg susah!!!! haa..tmbh2 agi..skang nie aku dah pndai guna comp. ..duk lama2 smbil2 online..kalo x kerana si NASUHA Kopl.Kadet Polis yg cerewet tuh(haha,sorry k kutuk u!!)..x mgkin aku dpt ketahui apa itu ms,fb dn yg swaktu dgnnya..

ok..ok..x lama agi dah nak taun bru..2 ari je lg..huhu..ske3
pa pe pun thanks to allah..cuz bg aku idop lg taun 2009 nie..
harap2 sinar baru akn tiba dlm idup ku..
k la..esok 31 dis..nak g amik buku teks kat skola..
hope buku2 baru..ngehehehe ngade tol aku nih..
smpai berjumpe lg..daaaaa ily all

No comments:

Post a Comment