Monday, December 14, 2009

MY BEST FRENS dulu dn skrg..[ 1 ]


Waktu dulu aku punya sahabt yg bernma ADIBAH BT IDRIS..
skola rendh ku SK SELAYANG JAYA bnyk msimpn kngn manis antra kami ber 2..
dr situlah aku mulai blajabersahabat dgnnya..
w/pun skrg kami terpisah jauh..aku berjanji pd diriku..
satu ari nnt aku akn bakal mencarinya..x kira walau di mn..
dn aku berharap dia juga akn mencari aku..
waima zman skrg teknologi makin maju..ku tau mesti rmai yg mperli aku..
"alah cari jer la kat internet tuh,kn senang!" mgkin itulah gamaknya bunyi suara2 sumbg tsebut.
biarlah..apa erti pengorbann seorg sahabat??
bknkah mencari dgn ati yg tulus ikhlas tnpa mengenal penat lelah itu bbaloi??
berbaloi2..rindu sgt kat dier..byg kn lah dah hmpir 3 taun lebeyh kami tpisah..
slps jamuan terakhir d skola kami swaktu leps UPSR..
di situlah episod perpisahn kami bermula..
dan aku pula waktu itu terikat dgn komitmen lain..
cewah cm dah keje la plak..act.ada sdara aku mnggl..
so terpaksa tgglkn dia..tp smpai skrg aku masih rasai kehangatn pelukn kami yg terakhir..
Ya tuhan aku mohon pertemukn lah kami berdua..
tidak kira dlm keadaan apa jua skalipun..AMIN


No comments:

Post a Comment