Wednesday, December 09, 2009

FAVOURITE TEACHER IN SMKIH..


Hr nie..rsa cm nak cite sumting...
msuk taun nie dah hmpir 2 taun lebey aku aggp sorg ckgu nie mcm kkk aku sndirik..
nm dia Camilia Azreen Kamil...org Kedah..
best gak ngan ckgu nih..hapening,gle2,sputing..n mcm2 lg..
kiranya x bosn la klo dkt ngan dia..
4 tis year, bru dia mengajar blik aku..
tp in physic ler..dlu F2 ajar sej..
w/pun x kawin agik..tp dia nmpk mtg la gak..ngeh3
ye ler umo dah 27..aku doakn moga jodoh dia cpt la smpai...
tp aku bhrp yg dia akn bkhwin after ktorg abes spm...
time 2 comfirm syiokk gler klo nak kaco2 dier..haha
anyway aku syg gler2 dgn ckgu nie..
klo ble xnak berpish doe ngan dia..tp,,
apakn daya nxt year is my last year in smkih...
hurrrmmmhh..rindu lah!!!!
hope ktorg akn still contacts2 even though aku dah abesh skola skali pun...
lastly...syg ckgu aku!!!!! SAYANG gila ahh!!!!!
p/s: kpd ckgu2 lain..Farah pun syg korg..especially yg penah ajar Farah..jasamu d kenang hgga ke akhir hayat ku...

No comments:

Post a Comment