Wednesday, December 09, 2009

JGN JD PEMAIN CINTA...NNT MERANA!

Hehehe...salam smua..
[ceyh,mcm la rmai bca]..haha
pg2 nie mood rsa cm nak citer something..
nape wanita2 d luar sna..yg dah ada kapel la umumnya..
suka mpermainkn llaki2 ????
x ker diorg kesian kat kapel diorg???
mlm td aku ber chit chat dgn teha,kwn skelas ku...
suka,suka,suka jer dia sakat aku..hahaha
montg2 aku minat kat ssorg dlm klas ktorg tu..aishh mula la dier..
w/pun org yg aku minat nie dah ada kapel...
aku xtau la..ske r kat dier..even x nsem skalipun..tp dia comel...
syg skali..aku hnya mmpu msimpn prsaan ini d dlm ati..
dn ini hnya d ktahui oleh rakn2 tdekt ku jer..
al kisahnya begini....
Pd suatu ari...si kura2 bjln d bwh pohon..hahah..bkn cite tu la..

Begini...
kata shbt sklasku td...
pendekkn cite je lar..haha
aku x puas ati la si A kapel org yg aku minat nih...
curang ngan si B org yg ku ske nih..
si B ni baik sgt...n dia aku rsa loyal lover..
seriously!!!
ish cian dier..nape la si A ni sggp wat cmtu kat dier????
skali pun x rela nak berkasih dgnnya..
knape tak discuss trg2 trgn..
bkn kah itu lbih bgus???
sudah lah..jika rsa bosan..lepaskn sja..abis cite..
jgn sakiti ati nya...
nnt btmbh parah jiwa raga nya...
sudah lah...sudah..ku harus pergi..[khatimah cinta]

No comments:

Post a Comment