Saturday, December 12, 2009

HARI YG....

Hr nih..mcm x best bg ku..sbb nya kurg sehat maa..
pg td terbabas hgga ke pkol 8..tp nsib baik "cuti agong" haha..
pas dah bekpes td..on9 la kjap..
jenguk2 FB,MS,BLOG...then mak suh pggl adikku Razzaq bgn..
ttba jerk..perut gua rsa x sodap..pd hal dah bekpes dah..
nasi goreng tomyam tuh..
rupanya nie la tnda yg dah skian lma d tgglkn d sbbkn oleh..
LELAH...++ selsema n batuk..
dn kmgkinn x lm lg akn mghasilkn demam..haha
mcm doktor la plak..!
xper2 angan aku tuh nak jd like tht...
Tmbh2 lg arini ada 2 org kawin..
stu kat umah jirn ku,lg stu kat tmn maluri..
haiisshh..nasi minyak..terlepas ler aku...
dlm kul 11 td mak ajak g MYDIN(almaklum dkt sgt dgn uma ku)..
nak bli brg skit..dgn rsa simpatinya aku pun ikot je la..
waima kata ati mmg xnak..!!
klo jln ngan mak x bergosip xsah..ader je cite..haha
mak aku ni pramah skit orgnyer..anak dier??
haa..pk la sndirik..*malu2 kucing yg amat*..
dah smpei medin bli la brg ++ada mamat ensem..
konon2 kontrol cun..haha..blah lah..
dgn muka comot2 gituh..masih mau lg ker??? piiiraaahhh..
dah abes bayar sumua..g la plak slemol..
si adikku plak nak kentg MC'D..
montang2 bru berkhatan mcm2 d minx nyer..huh..nyampes
smpai uma kul 12..dlm ati masih berkira2 lg..nak g ke x??
dah decide seme..so,x g..mak ngan abah jer..
aku kat umah apa lg..on9 ler..smbil2 meng usha2 blog2 ckgu2 ksygnkuh..
mcm2 ada..!!! dr best,x best,mntop,x mntop..!!
tp klo bule d bg award..takat nie blog pling best d beri kpd..
jeng..jeng..jeng..CIKGU SYAHIDA (LOVELY AZALYEA)..
like tht blog..!! mmg pntas jd ckgu bm..dgn ayat2 nye skali..
mmpu mggeletek teli perut ku ini...tahniah2!!
smpai d sni shj coretan ku hr ini...smpai btmu lg...

No comments:

Post a Comment