Sunday, December 27, 2009

-PeNuTuP TiRaI 2009-Industi seni kt..

Salam semua..pg nie agak lapang skit..mak ngn ayah aku g pasar..adik abg aku masih tdo..
smentara aku..apa lg on9 la..hahaha (ank sapew r nih..nakai btol!)
x lama lg 2009 dah nak mlabuhkn tirainya..
so d sni aku rsa cm terpggl aku mcitekn somethin..
nak tau x drama2&filem3 apa yg wat ati aku tertarik,menarik dn d tarik2??

  • Drama korea yg paling best..jugak d gelar "HANA YORI DONGO"..lakonn mantap oleh Lee Min Ho dn Koo Hye Sun..mmg best!! Dgn aktor n aktresnya yg kiut miut rasa2 nya citer xkn aku lpekn..every nite cite ni la yg temnkn aku..jgn lupa saksikn d 8tv jam 8.30 dr isnin hgga khamis..ily lee min ho..n kim bum..hoho
  • Drama melayu 2009 palingggggggggggggggggggg best gilerk..!! Sgt x mengecewakn aku..lain drpd yg lain..berkualiti dn x mudh d pakai buang(pe kena mengena???) Watak Nuramina yg d lakonkn oleh Tiz Zaqyah mmg mngglkn kesan yg mendlm,mnkala Remy Ishak yg mmbawa watak sbg Adam pun best gak!!..awal2 episode mmg geram tgk dier..x bertggjwb lgsg..menyampah dgn laki yg cmtu..but last2 tu dia pun berubah ..mula la minat kat dier..heheheh..hmmhh yg ni watak yg paling aku menyampah tp dlm cite ni je lah..hukhuk..Siti Sarah lakonn Ummi Nazeera mnja bebenor..tmbh2 agi..pendemdam plak tuh..patut d bg award cite nih..tahniah produksi dn team2 Nurkasih..
  • Filem bercorakkn kkeluargaan yg sgt best..haa..dah tonton ke belum?? kalo tgk bnyk kali pun mmg xkn mengecewakn..dn khabarnya filem upin ipin dn geng ni mrupakn kutipn paling tggi dlm box office for this year...waima x tonton di pawagam dn bru je tgk kat tv9 ngn 615%astro..(2 kali tu tgk)..mmg best dn x menghmpakn..trima kaseh d ucapkn kat produksi tv..kalo x krana mreka maybe cite ni pun aku x tau amende?? hehe..ok la..harap ada lg cite2 cm ni utk yg akn dtg..

Tahun2 nie rasa2 nya ramai btol artis2 yg bercerai berai..
nape la ngn diorg nih..tp x terlps gak ramai juga yg dah berkahwin..
tahniah la yerk..harap2 utk tahun hdpn indusri seni akn trus maju dn dpt mghasilkn filem2 dn drama2 yg best2 belaka..

No comments:

Post a Comment